2014. július 9., szerda

Dohányzóasztal újragondolva...

Adott egy jó régi - de nem antik :-D - dohányzóasztal, ami funkcióját tekintve inkább amolyan gyerek-hobbi asztal.
Masszív, nehéz, lekerekített sarkú, nem borulós, igazi gyerekbarát alkalmatosság.Nálunk a két kis vadember mellett ezek a tulajdonságok létfontosságúak...
De már kicsit uncsi. Újat még pár évig nem veszünk, a vágyott céltárgy ugyanis nem felelne meg a mostani funkciónak.

Ha most bútoroznék újonnan a  natúr-fehér variációkból válogatnék, de nem most bútorozok, úgyhogy abból gazdálkodok, ami van.
Mivel vannak fehér polcaink, kereteink ez az asztalka lesz az átmenet a két felület között.
A lábak csiszolását már decemberben elkezdtem - fotót sajna nem találok az eredeti állapotról, pedig valahol megvan...
Bluer Design workshop után megerősödött az az elhatározásom, hogy kell egy alapszín a dekorációimhoz ami télen-nyáron egyaránt használható.
A workshopon kevertük ki az a Yisk-zöldet, ami mellett letettem a voksot, a finom  penész zöld egyre több felületen megjelenik nálunk.
Így került az asztallábra is a kedvenc szív motívumommal kombinálva.
Az asztalkát nem antikoltam, mert bár nagyon tetszenek az így festett tárgyak de valljuk be, ez esetben kissé elrugaszkodott elképzelés  lenne antiknak nevezni egy ilyen formátumú berendezési tárgyat... :-D
Egy szó mint száz elégedett vagyok!
Azt hiszem kihoztam a lehetőségből a maximumot!




A kisszéket a múltkor a teraszon felejtettük. Csoki antikolta...






2 megjegyzés :

  1. De jó, hogy belefogtál! Nagyon jó lett! Én a szívet ráengedném arra a csavarra, de én nem vagyok a csavarok barátja, pedig nem vétettek semmit szegények! :))) Szóval így is jó!
    Azok a kék (angol?) porcelánok ott hátul a homályban...hmmm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna nem szeretek bútort festeni.
      pedig még hátra van két éjjeliszekrény és az ebédlőasztal lába. betart jövő nyárig.
      A szívet ki kellett volna maratni hátul, hogy rásimuljon a csavarra, de az ugyebár nekem nem megy. Szerintem még apának sem! :-D
      Igen! angol. Hat személyes teáskészlet, majd egyszer csinálok közelit!

      Törlés

Légy pozitív! :-)